onsdag 21. mai 2014

Modul 5: Presentasjon og slideshare


Så var modul 5 nesten ferdig. Jeg har for første gang brukt slideshare og det var veldig enkelt og greit. Passer perfekt for å dele undervisningsteori med elever på, enkelt å bruke så dette skal jeg ta i bruk som en del av undervisningen. Elevene kan jobbe litt med teorien før timene starter og på den måten være forberedt. Ved fravær kan elevene ha tilgang til dokumentene/teorigjennomgangen. Ser god bruk med facebook som formidlingsplattform eller fronter. Slik om det er gjort her nå

<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/34946380" width="476" height="400" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>



Slideshare har mange presentasjoner om det aller meste, så her skal jeg lete litt og se om jeg ikke finner noe som elevene kan bruke og på den måten integrere det i undervisningen. Dette likte jeg og skal bruke mer av :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar